Правила надання гарантії та повернення товару

Гарантія на товар
Повернення товару

Гарантія на товар

1. Гарантійні зобов'язання не поширюються на витратні запасні частини і матеріали (масла, фільтри, технічні рідини, автокосметика, лампи, свічки, електронні блоки, запобіжники і т.п.). Даний вид товару перевіряється на його цілісність і працездатність в момент отримання. На електричні Товари – гарантія не встановлюється і обмежується фактом працездатності на момент монтажу.

2. Товар, який має візуальні дефекти (обумовлені процесом виробництва або зберігання) може бути замінений на аналогічний, або відшкодована його повна вартість.

3. Якщо інший вид товару підлягає поверненню через його дефекту, і він уже встановлювався на автомобіль, Вам необхідно оформити претензію, надавши наступні документи:
  • довідку і висновок сервісної станції про проведення робіт по установці даного товару на автомобіль клієнта і його непридатності;
  • копію замовлення-наряду автосервісу, де проводилася установка товару на автомобіль;
  • копію ліцензії даного сервісу на проведення робіт по установці цього виробу та обслуговування даного типу автомобіля;
  • копію сертифіката відповідності на надання послуг, що надаються сервісом;
  • документ, що підтверджує факт придбання Товару у Продавця.
Звертаємо Вашу увагу на те, що в претензії Вам може бути відмовлено в разі самостійної установки запчастин.

4. Продавець не несе гарантійних зобов'язань, якщо має місце:
  • нормальний та механічний для певного терміну експлуатації знос деталі;
  • пошкодження деталі в результаті ДТП, неграммотной її установки або недбалої експлуатації, або будь-яке інше механічне пошкодження;
  • несправність запасних частин паливної системи або системи випуску внаслідок використання класу палива, моторного масла не передбачених виробником автомобіля чи інших технічно несумісних / непередбачених деталей;
  • ушкодження (особливо деталей підвіски і рульового управління), що виникли через неакуратне водіння на нерівностях дороги або внаслідок істотних дефектів дорожнього покриття;
  • установка деталі клієнтом самостійно або на СТО не має сертифікату на проведення даного виду робіт.
5. Повернення з інших причин можливе при повній справності товару та за умови, що він не встановлювався на автомобіль. Такий товар може бути повернутий Вами або замінений протягом 14 днів з наступних причин:
  • помилка менеджера при підборі товару;
  • різночитання технічної документації;
  • помилка складу при відборі Вашого товару;
  • брак виробника.
6. Повернення товару здійснюється за попереднім погодженням. Продавець не здійснює виїзд до Покупця при поверненні товару.

7. Вимоги до товару що повертається:
  • товар приймається до повернення тільки в початковій упаковці, в якій він був відпущений клієнту, не залежно від причини повернення;
  • упаковка не повинна містити будь-які написи та/або бути пошкодженої.
8. Гарантійний термін на не обговорені в п.1 товари становить мінімум 30 календарних днів або більше, в залежності від типу товару.

9. Умови повернення в випадках, коли товар повертається необгрунтовано (за винятком браку):
якщо з моменту продажу пройшло не більше 14 днів, товар може бути прийнятий від покупця з поверненням 100% вартості деталі;

Повернення товару

1. Повернення і обмін товару належної якості

Ви можете відмовитися від замовленого товару в будь-який час до його одержання, а після отримання - протягом 7 днів. Повернення товару належної якості можливе у випадку, якщо збережено його товарний вигляд (цілісність упаковки, пломби, ярлики), споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт і умови покупки зазначеного товару (товарний або касовий чек). Для повернення товару також необхідний документ, що засвідчує особу. При поверненні товару належної якості, OZK поверне його вартість не пізніше ніж через 7 днів з моменту отримання товару та Вашого письмового заяви, проте в межах зазначеного терміну ми маємо право провести експертизу товару з метою визначити його якість і збереження споживчих властивостей. Згідно закону України експертиза може зайняти від 30 до 60 днів.

Ви маєте право обміняти товар належної якості на аналогічний протягом 14 днів з моменту отримання замовлення, не рахуючи дня покупки, в разі, якщо товар не підійшов Вам за споживчими властивостями (не відповідає заявленим параметрам, не підходить для Вашого автомобіля), або комплектації. Обміну не підлягають товари належної якості, що мають індивідуально-певні властивості, якщо зазначений товар може бути використаний виключно цим покупцем. Якщо на момент Вашого звернення щодо обміну товару, аналогічний товар відсутній у продажу OZK, Ви можете відмовитися від товару і вимагати повернення його вартості. Увага! При відмові від товару, в разі якщо він є частиною комплекту, повернення може здійснюватися тільки повним комплектом.

2. Претензії по товару неналежної якості Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який несправний і не може забезпечити виконання своїх функціональних якостей. Отриманий товар повинен відповідати опису на сайті. Незначна відмінність елементів дизайну, оформлення, кольору, матеріалу виготовлення від заявлених на сайті не є підтвердженням несправності, або дисфункції товару. Зовнішній вигляд і комплектність товару, а також комплектність всього замовлення повинні бути перевірені одержувачем в момент отримання товару. При отриманні товару, Ви ставите свій підпис в товарному чеку і / або квитанції про доставку, в графі: «Замовлення прийняв, комплектність повна, послуги з доставки надані, претензій до кількості і зовнішнім виглядом товару не маю. З умовами повернення товару ознайомлений». Після отримання замовлення претензії до зовнішніх дефектів товару, його кількості, комплектності та товарного вигляду не приймаються. Якщо Вам було передано товар неналежної якості, і воно не було заздалегідь обумовлено продавцем, Ви маєте право скористатися положеннями Закону про захист прав споживачів. У зв'язку з особливостями дистанційного способу продажу, заміна товару може бути виконана тільки за допомогою повернення товару неналежної якості та оформлення нового замовлення на аналогічний товар.

Ви маєте право відмовитися від виконання договору купівлі-продажу, повернути товар неналежної якості і зажадати повернення сплаченої за товар грошової суми. Будь-які з перерахованих вимог повинні бути пред'явлені Вами в письмовій формі за допомогою заповнення заяви

3. Порядок повернення товару Для повернення товару, а також в разі пред'явлення претензій до якості товару буде необхідно зробити наведене необхідні умови повернення товару:
У разі повернення товару належної якості, передати товар в упаковці і повної комплектації, з усіма комплектуючими і повним комплектом приладдя, вказані у технічній документації (технічний паспорт або замінюючий його документ). Товар не повинен мати механічних дефектів У разі повернення товару неналежної якості, крім документів, перелічених вище, необхідно надати:
  • довідку і висновок сервісної станції про проведення робіт по установці даного товару на автомобіль клієнта і його непридатності;
  • копію замовлення-наряду автосервісу, де проводилася установка товару на автомобіль;
  • копію ліцензії даного сервісу на проведення робіт по установці цього виробу та обслуговування даного типу автомобіля;
  • копію сертифіката відповідності на надання послуг, що надаються сервісом;
  • документ, що підтверджує факт придбання Товару у Продавця.
Згідно із законодавством, продавець відповідає за недоліки товару, на який не встановлено гарантійний строк, якщо покупець доведе, що вони виникли до передачі товару покупцеві або з причин, які існували до цього моменту. У відношенні товару, на який встановлено гарантійний строк, продавець відповідає за недоліки товару, якщо не доведе, що вони виникли після передачі товару покупцеві внаслідок порушення покупцем правил використання, зберігання або транспортування товару, дій третіх осіб або непереборної сили.

Продавець зобов'язаний прийняти товар неналежної якості у покупця і, в разі необхідності, провести перевірку якості товару. Продавець зобов'язаний провести перевірку в термін не більше 30 календарних днів. У разі, якщо товар був проведений за межами України перевірка може зайняти до 60 днів. Після проведення перевірки, може бути проведено гарантійний ремонт товару з недоліками, що виникли з вини виробника. Якщо проведення ремонту неможливо, то при пред'явленні експертного висновку у встановлені законом терміни ми здійснимо заміну товару з заводським дефектом на товар належної якості, або повернення грошових коштів протягом 10 днів з дня пред'явлення такої вимоги. Для отримання додаткової інформації, а також для розгляду претензій до якості товару в індивідуальному порядку, і прийняття рішення, просимо Вам направити письмове звернення до відділу продажів OZK. Просимо Вас детально викласти проблему з товаром. Ваша претензія буде розглянута протягом 5 робочих днів з моменту отримання. Ми постараємося знайти оптимальне для Вас рішення.

Адреса для відправки узгоджених повернень

Нова Пошта
Відділення №80
вул. Здолбунівська 17
Отримувач: Буянов Костянтин Олександрович



Обов'язково необхідно повідомити менеджеру OZK номер декларації відправленої посилки,
номер замовлення, або номер мобільного телефону клієнта (на який оформлений дане замовлення)
Категорично не допускається наклейка скотча, а також будь-які уточнюючі написи на упаковці товару!

4. Умови повернення грошових коштів
1) Повернення невикористаних клієнтом грошових коштів відбувається тільки після:


a) отриманого від клієнта заповненої заяви на повернення грошей
b) надання копії документа, що посвідчує особу

2) Повернення грошових коштів за повернутий клієнтом товар здійснюється тільки після:
a) виконання всіх необхідних умов повернення товару (див п. 3. Порядок повернення товару)

b) заповнення заяви на повернення грошей
c) надання копії документа, що посвідчує особу

При поверненні товару належної якості OZK поверне його вартість не пізніше, ніж через 7 днів з моменту отримання товару та Вашого письмового заяви. Повернення грошових коштів здійснюється способом, яким здійснювалась оплата Товару - поштовим / банківським переказом на зазначені Покупцем в заяві на повернення грошей реквізити, або готівкою. Повернення грошей здійснюється тільки на підставі письмової заяви на повернення грошей із зазначенням ПІБ та тільки при пред'явленні документа, що посвідчує особу.

Повний та актуальний текст редакції
Закону про захист прав споживачів.